rubrik?!

Personer säger att jag aldrig
hittar på något skoj,
och när jag väl hör av mig
så kan inte vederbörande,
tycker att det är för sent med mera,
men jaaaaaaaaaaaaaaaaa.. :D


nu ligger jag på tobbes soffa och har absolut
inte gjort något sen jag vakna vid halv 10.
jo bara tatt några cigg och kaffe,
hehe...

vad händer idag?
jo det är en bra fråga,
man får se. kanske bygga baslåda?!
beror på..
annars har jag ingen aning.
en uppdaterings skulle komma ifrån
tobbe när han hade duschat,
så hoppas att han har tänkt
ut något nu när han
har varit där inne.

i morgon blir det lunch med
mormor, morsan och hennes två bröder
samt deras särbos,
ska bli gött att käka på Gastro
igen, vet om att det inte
kommer bli så mycket mat
så får väl käka innan och efter.
haha..
sen blir det väl hem till mormor
och sen ska jag ta mig ut till
Hasslarp/Kattarp för vidrare festligheter

detta gillas :)



Kommentarer
Postat av: Ninah

tyvärr jobbar jag ju hela helgen, annars hade jag verkligen velat göra något var ju ett tag sen :P

2010-04-16 @ 23:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0