tisdag

ja det har det varit hela dagen tror jag...
börja att jag vakna vid 4.. och gick igenom några internet sidor eftersom jag inte var trött längre..
när jag hade rökt upp min cigg så tänkte jag att jag borde nog sova lite till iaf.
så låg och vred och vände på mig.
till slut somna man och vakna när klockan ringde kl 6..
körde till jobbet..
hade det roliga nöjet att lära upp Robert idag med.
det som är bra med han är att han har varit vaktmästare innan så man behöver ej stå vid han hela tiden.
han fråga lite och sen kunde jag göra annat.

fick städa maskinerna ist och gå till coop..
barn hade ringt ner och undrat om vi hade slät jordgubbs yoghurt och mini morötter för att de hade en pat som inte ville ha något annat.
och eftersom jag var "extra" så sa jag att jag kunde gå i väg.
gjorde ju ändå en stor gärning så.

sen kom jag väl hem runt kl 13 och börja skotta fram den andra bilen, var ett rent helvete att få ut den i från parkeringsplatsen. lite snö där var då.. haha

sen skicka morsan och sa att dem var inne på knutpunkten vid halv 3 så körde dit och hämta henne och mormor för dem hade varit i helsingör en vända.

sen hade jag fått mina två filmer i från lovefilm så satte mig ner i soffan och kollade på dem..

rätt bra faktiskt , fast lite tradigt att sitta och kolla själv.

nu ska jag väl snart sova. har inte sovit middag idag.. brukar jag alltid göra annars ju.. brukar iaf somna till tvn eller dator men inte idag..
men vet inte om jag ska plocka ihop tvätten först eller om jag ska göra det i morgon när jag vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0