helt kn*llad

dagen börja med att man fick ett
sms av tobbe ;)
läste det och sen somna om igen.
hade svårt att komma upp sen
men tillslut kom man upp.
skulle ha cyklat idag.
men fick inte upp låstet
så det fick bli bilen idag med.
får väl pilla lite med låstet
nu när jag är ledig i helgen ;)

vi låg lite efter i morse efter gårdagen
hade 4 vagnar kvar. plus några "gamla" vagnar.
låg väl rätt bra till efter frukosten.
städa det man skulle,
sen börja helvetet.

bandet börja 11:10
sen kom Petra och sa att vi skulle få
strömavbrott.
vi visste inte hur det skulle bli med
dockningstationerna så vi valde att
inte docka något som inte hade varit klart
innan 11:40,
men det blev inget strömavbrott,
så då låg vi efter.

ca 12:55 gick de sista vagnarna ut.
25 minuter sent.

vi var fyra pers som skulle haft rast 1230.
men eftersom vi blev klara så sent
så blev det bara att två av oss kunde
ta rast, tills en ringde och sjuka sig,
då blev det ingen rast alls..
bara ut och ta luft snabbt och
sen var det dags att börja jobba igen.
lite tråkigt men sant.

gick lite tidigare ifrån jobb
för jag tänkte kolla på dem som
skulle på balen idag,
känner ju fort folk som tar studenten.
konstigt men sant.

skicka sms till Arnel så han hängde med mig
och Adrian ner till stan.

kolla på Arnels bror Ado,
han såg ut som en riktig man.
tänk att det är 7 år sedan man tog
studenten nu.
helt sjukt vad tiden går.

sen körde jag hem.
la mig på soffan och lyssna på lite musik,
vakna av att Sabina kom hem till mig.

och nu har vi nyss varit och handlat och
sen käka vi mackor och drack oboy.


bara en dag till att jobba och det är i morgon,
7-15
sen får man se vad som händer.
om man ska fixa med projektet.
eller om det bara blir mys...

vem vet :D


duschen nu och sen sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0