Hata allt




Blir så trött på alla folk,

bara lovord hela tiden.

Men det händer absolut inget.

Igår så skulle jag och Emmy

till Malmö på stamp.

Vi hade lite problem eller rättare

sakt stora problem

med att hitta till festen.


Hämtar upp Emmy hos Snicki.

Sen skulle vi få guidad väg

till festen,

men hittar inte så bra utan

min gps och personerna

jag fick prata med var rätt borta.

Så det sluta med att vi kom till

förfesten ist.

Kollar då eniro, för att få en bättre bild

av vart vi ska köra.

Sätter oss i bilen igen och

försöker hitta.

Kör nog lite fel.

Och vi beslutar oss för att ringa dem

igen.

Då säger de att vi har kört för långt

och sen efter många om och men

så får vi tag på adressen.

Så får vi fråga oss fram ist.

Hittar bara nr 3, 4 och 10 men ingen

8, där festen skulle vara.

Kör i området i säkert en timme,

innan jag ger upp och vi beslutar oss

för att köra hem ist.

Hade verkligen velat stampa igår.

Men får väl vänta tills Tam Tam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0