söööööndag

ja det kan man ju säga att det är..

har jobbat 9-19
wie eller något
när man vakna i morse så hade det kommit snö igen. :(
och givetvis hade de inte varit ute och plogat.
men det gick bra att köra ändå.
rätt lugnt på jobb.
 
efter jobb så drog jag hem till Sandra och Markus och käka lite varm smörgåstårta ;) *mumma*
nu har jag precis kommit hem.
blir att man kollar på wallander- innan frosten... ska hoppa in i duschen när det är nyheter tänkte jag och sen försöka sova så man kommer upp i morgon bitti.
börjar ju kl 7 så :(


rätt roligt att någon ringde mig  i från skyddat nr i morse 05.57, ( men som vanligt vakna jag inte)
kanske borde testa att ringa normala tider om man vill snacka... haha
nej nu börjar filmen igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0