jag trodde

trodde fan att semester var att man
skulle ta det lugnt..
första dagen på min sem igår vakna när Tobbes kl ringde
vid 5 :S
han drog till jobbet och jag vänta på
att Tony skulle ut till garaget
så vi kunde börja på mina dörrsidor.

Det blev att jag och Tobbe drog dit efter hans jobb,
fick gjort en hel del.
har bara lite kvar att såga och sen är det dags
för att plasta.

idag blir det att jag ska hämta Sandra
byta bil, ska låna Markus bil för
att jag ska köra i väg min gamla säng,
sen blir det även att tvätta , städa

Kusinen kommer även på besök ett tag, och sen
tror jag att det blir Dejt ikväll.

I morgon ska jag och Tobias till skroten och handla lite
sen blir det att vi fortsätter på dörrsidorna och bytar lampor
med mera.

Torsdag blir det förkrök hos mig med några vänner innan
festivalen och sen blir det väl samma Fredag och Lördag.
beror på hur pigg och så man är.
Söndag ska jag iaf inte planera in något alls ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0