doktor

fick tid hos min husläkare idag.

första gången jag träffa henne.

och hon var helt underbar.

bästa läkare jag har haft, vad jag kan komma ihåg iaf

hon fixa så jag skulle ta prov på den knöl eller vad man kan kalla jag har

på ryggen 1 cm x 3 cm trodde hon att den var på,

kan bero på den att jag har så ont i ryggen som jag har.

och blev ordinerad till att inte lyfta något, men jag skulle ändå gå

och jobba.

så fick dra till jobbet efter jag hade träffat henne,

förklara läget för dem

och de skulle fundera ut andra arbetsuppgifter till mig.

får se vad de har i tankarna nu denna gång då,

i morgon ska jag iaf börja 9 och sluta 18 ist för 10-19.

så det känns skönt att sluta en timme tidigare

för jag börjar väl antagligen 0645 på lördag

om de nu inte ändrar det också.

nej nu kallar sängen

natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0