utb

Utbildningen gick bra igår.

Gäller bara att ta det långsamt och försöka hjälpa dem så

mycket som möjligt.

Hade ju bara tre personer igår, men jag sa det till chifen igår

att det blir nog lagom med 3-4 personer så man hinner hjälpa alla.

Kändes rätt skoj att vara "lärare" igår.

efter jag hade slutat igår drog jag hem till morsan..

mat och fixa hennes tv stog på menyn.

sen körde jag hem till sandra och markus och kolla lite på tv,

och trodde jag skulle dö av så ont jag hade i ryggen då.

har varit vaken sen halv 8 och ringde direkt när klockan blev 8.

blev nr 1 i kö till vlc (vårdcentralen)

ska vara där 1020.

så får vi se vad doktorn säger om ryggen nu då.


Trafik olycka - nov 05

Kiropraktor - apr 06

Carema i Eslöv - jan 07

Var på MR - okt 07

Fick ett resultat då på 4% invalidiet,

men de vet ju fort inte vad som gör ont.

dags att ta tag i detta nu 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0