16/2

en vecka sen jag blogga nu.
har väl inte hänt så direkt mycket

har min "sköna" vecka på jobbet
tis ons tors.. och resten är jag ledig.
skönt som bara den.

hade tänkt att lämna blod idag, innan jag börjar jobba.
sen får man se vad som händer.

mobilen är helt paj.
tänkte köpa en ny i från blocket igår så jag och sandra drog ut mot ängelholm.
men min gps ville inte veta av adressen vi skulle till. inte ens eniro ville hitta adressen.
kom till någon väg där det var skog på båda sidorna och det snöa ..
tur att man inte fasna där med bilen..
men sen så börja bensinen ta slut så vi körde mot örkelljunga för att tanka och sen körde vi hem


nej nu blir de dusch och sen ta bilen till jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0