FÖRSTA februari

grymt trött är man...
var knappt att man kom upp i morse..
tur att man hade duschat igår ;)
efter jobb åkte jag hem till sandra.. hennes gubbe jobba och vi satt bara och flabba i soffan ett tag och kolla på lite tv..
så klart så somna jag som vanligt när jag är här...
vakna dock av att två personer ville smsa med mig.

men det är inte bra att sova på dagarna så det var väl bra att de väckte mig..
nu blir det snart mat och sen blir det film..
sen ska jag hem och kanske dricka en Captain Morgan:) är ju ändå ledig i morgon och har sagt till mig själv att jag skulle ta en när jag har kommit hem ifrån jobb många gånger men ej gjort det än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0