God morgon

det har tydligen blivit en vana denna helgen att lägga sig runt 04 och sen försöka dra sig upp vid halv 12.
får lägga mig tidigt i kväll så jag kommer i väg till jobbet.

igår hände inte så mycket... Sandra kom hit och hon städa undan ifrån festen i fredags..
och jag satte mig för att läsa ut new moon. och det gick ju bra... blev klar.. :)
så jag börja med Eclipse igår.
kom inte så långt eftersom folk ville ha ut mig för att festa eller att jag skulle vara taxi till dem


idag så ska jag först hem till morsan.. Käka revben ;) muuuuuuuuuuums
sen blir det hem till Sandra och Markus för att spela bingolotto.
många år sedan man spela det nu så nu är det fan dags igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0