Helg

Då håller man helg :)
börja ju 6 i morse en hel timme tidigare än vad jag skulle så kunde traska hem vid halv 12
skönt som bara den
så nu börjar man inte förrän måndag kl 10

idag blir det att man ska läsa new moon iaf.
sitter hos sandra nu i väntan på att markus ska sluta.
blir väl att jag kanske sover ett tag innan jag och sandra ska hem till mig.
är rätt trött med tanke på att det knappt inte blev någon sömn i natt.

jag och Sandra på juldagen

kan ju säga att man var lite smått dragen på denna bilden

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fått svårt till att sova igen vännen min? stackare!!Då behöver du inte vara ensam iaf om att ha de..

2010-01-21 @ 20:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0