2 av 13

haha va bara 2 av 13 som kommentera :P
fast vet nog en del till som kollar
som kanske inte vågar säga det.


idag har det hänt rätt mycket.

vakna hyfsat tidigt.. runt 8 tiden.
magnus ringde vid halv 9
och fråga om jag inte kunde börja 9
då han hade helt glömt bort
att ta in någon.

satt och tänkte igår på vem av
mig och kim som skulle få börja 9
då jag inte hade hört något
så tänkte jag att det var
kim.
men så var det inte.

när jag väl kom till jobb så
fick jag reda på att vi skulle ha
ett informations möte.

en av våra chefer skulle tydligen säga upp sig
andra chefen på kort tid som har sagt upp
sig nu.
undrar hur detta kommer bli nu.

det är fan redan helt kaos där nu.
börjar bli lite jobbig stämning faktiskt..

banden tar ca en timme och tjugo minuter plus dockning
ist för runt en timme och ingen dockning innan.

vilket gör att vi inte får våra raster
och givetvis inte tpc heller.

vi måste få detta fixat nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0