God morgon

Fett bakis.

jo visst...
fy fan.

ifredags blev det att man grogga lite med sara
 hemma hos tobbe, somna kanske vid 6 tiden
och gick upp vid 9.
kändes inte alls bra då men skulle ju
på lunch med släkten kl 13.
så iväg och lämna sara och sen hem och
duscha o iväg till morsan.

morsan hade sagt att det skulle bli någon
överaskning och jag o tobbe hade
tänkt ett tag och alternativen vi kom på
var blind date eller att lina skulle komma.

och mycket riktigt när vi var nere på gastro,
vem kommer inte in där om inte min kusin lina.
mycket trevligt, hade ju inte träffat henne på
ca 2 år ,
senast uppe i stockholm
när det var begravning.

god mat som bara den,
stack till mormor
sen för kaffe och rabarberpaj,
grogg,calvados och så klart ost
och vin ;)

på kvällen efter några rökta ciggaretter med
kusinen så bestämde vi att vi skulle gå ut
i stan.
så då gick jag,morsan,min ena morbror hans särbo och lina 
ner på stan.
min morbror sa att han kände en som hade öppnat en
krog mittemot telegrafen.
jag bara pl13 ?!
det visste han inte. han sa att det var någon fredrik.
ringde ingen klocka för mig inte.

när vi väl kom in där så var det ju lillen han mena.
har varit där många gånger och
har många gemensamma
vänner ihop.

blev bjuden på en öl.
sen ville dem gamle gå hem,
tyckte jag var rätt skönt,
vem vill festa med morsan liksom,
jag och lina stanna kvar på pl13 och
börja dricka.



*censur*




ringde tobbe vid 2 och blev
hämtad vid utposten,

vi skulle på den gemensamma
frukosten hos morsan kl 8,
så jag tänkte vi sätter klockan på 7.

men ja?!
vakna halv 11 på tobbes soffa
med kläderna på och fatta inget typ.
tobbe hade försökt att väcka mig
men det var ju som sagt lönlöst,
helt död.

minns inte ens att jag somna,
var rätt larmad.

kommer kanske upp någon bild sen
på mig och min kusin när vi var ute.


nu ska man försöka vakna till liv
dricka 100 liter kaffe och sen
äta frukost hos morsan.




 


Kommentarer
Postat av: Ninah

hahahah lätt dagens blogginlägg:D trevligt att du hade roligt iaf=)

2010-04-18 @ 13:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0