grillkväll

har nyss kommit hem till tobias efter grillkvällen i hasslarp...
blev bara en liter sprit delat på tre karar... inte så mö tycker jag ;)
har ju varit värre sist jag och tobbee hitta flaskan :D

nu sitter vi här och värvar nere lite innan vi ska sova ;)

snackar lite skit och är allmänt på festhumör :D vi har hållt söndag idag

nu väntar tre dagars arbetsvecka och sen ska vi antagligen fixa
med mina basar till Almeran.
får hoppas att de kan bli inkörda till sommaren
så man kan dunka på ordentligt..

:D :D :D :D :D :D :D


I morgon blir det jobb och kvällen blir det antagligen lite snack
kan behövas ibland....




HH



Kommentarer
Postat av: Ninah

vad skönt med ditt jobb :D Själv har man gått och blivt sjuk och det blir bara värre suck! Men kanske ryker på att jobba ändå.. buhu för mig :S

2010-04-13 @ 10:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0