Måndag

så tillbaka hos tobbe...
har varit i åstorp,hasslarp och höganäs... nu blir det snart tillbaka till hasslarp där vi ska grilla och grogga lite ;)

jobb i morgon ...
har varit skönt att ha varit ledig nu i tre hela dagar.. nu blir det bara jobb tills på torsdag sen håller man helg igen :D

skönt att man gjorde de bytet ändå..
känner mig rätt så utvilad nu och kan ta itag med alla jobbets bekymmer och problem, se om man kan lösa det här med de nya matvagnarna, har gått upp till 100 % nu, hade ju bara 91 % innan eller något, så lite längre dagar nu, fast det är ju bara fram till 2010-06-06, sen får man se vad som händer,
vet iaf att jag ska gå som diskförman i sommar vilket gör att jag inte kommer jobba en ända helg, detta gillas skarpt, då man har mycket annat och stå i.

semestern är också bestämd, ligger rätt sent i år, men det gör inget.. eftersom man ändå är ledig på helgerna och kanske kan mygla bort en och en annan fredag kanske ;)

nej nu har jag inte tid att skriva här med...
nu blir det GRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLAAAAAAAAAAA :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

låter gott med grillat! ha så kul ikväll :)

2010-04-12 @ 19:18:44
URL: http://angelcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0