med tiden

man märker med tiden vilka som är ens kompisar
och vilka som är "kompisarna"


visst vissa har ett annat liv med, jobb , familj etc.
som man kan förstå.
men andra som inte gör så mycket,
fattar inte varför folk bara försvinner.

är ledsen för dig vännen.
jag vet hur jag har varit mot dig och vissa andra.

vet hur det känns eftersom jag blir behandlad så med.
men man märker efter ett tag vilka som är ens vänner och vilka som bara utnyttjar en.

hade varit skönt att bara varit ung igen då "livet" lekte och det inte var några problem med något,
men nu är man 25 + och man har levt mer än 1/4 del av livet.

har en egen lägenhet, ett fast jobb, två bilar och vänner.
men där är något som saknas i mitt liv.

jag vill skaffa familj jag med,
föra "stammen" vidare.

men man klarar sig
mer än 4 år sedan man hade något stabilt, något som vara i över 2 år,
synd bara att det tog slut, men var inte mogen då och jag hade nog fel "vänner"

tror inte att alla vet om hur jag är som person egentligen,
har lyckas förundra många personer många många gånger,
du som ser så snäll ut,
med mera.

nej nu ska jag försöka sova så man
kan jobba i morgon



over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0