hej hej hemskt mycket hej :P

i söndags så jobba jag tidigt...
sen drog jag hem och Robin kom hit och kolla United... de vann igen ;) mot fullham :D
han åkte hem sedan.

jag börja packa ihop det jag skulle ha med mig till Tobias.

vi fixa win 7 igen på mina bärbara datorer.

Blev någon grogg och en jävla massa nysningar. *Prosit*


I morse vakna vi någon gång, haha.. :)

sen åkte vi till stan för att se på hans gamla bil.
den såg inte alls rolig ut.
kan säga att det var tur att ingen hade åkt med i samma bil.




finns ingen som hade överlevt om man hade suttit på högra sidan..


sen drog vi till åstorp en vända och sen hem till Tobias igen..
spela lite poker..

sen åkte jag hem.. trodde att jag var förföljd som vanligt.. haha

sen har jag inte gjort så mycket hemma.. badat och kollat på Farsan.

nu blir det att sova...


Natti Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0