torsdag = snart helg.

radera nyss allt jag hade skrivit..
klicka helt fel.
lite små störigt..

blir att skriva om nästan allt igen då..


dagen började med att vakna... wow no shit liksom? :P
börja halv tolv idag och sluta kl sju.
skönt som fan att börja så sent i bland.
när jag hade slutat så körde jag m och m hem och sedan
vidare hem till Sandra och Markus.
Kollade på VD och käka kladdkaka.
Körde sedan hem och invänta
telefonsamtalet ifrån mor.
körde henne sedan hem och jag
besluta mig för att inte sova där
som jag tidigare hade tänkt eftersom
hon inte skulle jobba imorgon.

nu har jag precis duschat och ska snart se
på en film och sen sova. börjar åtta i morgon.

i helgen har jag inte tänkt att köra taxi eftersom nissan
står i garaget, finns några små fix på den som ska
göras innan jag kör den igen,
vilket betyder att jag kör cabben nu.


nej nu ska jag se filmen innan klockan blir för mycket...


natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0