torsdag

Tjenniixxxxxeeeeen...



Har bara jobbat en dag denna veckan, i tisdags..
och folket på jobb tyckte att jag såg död ut. och ja jag kan väl hålla med om att jag var rätt död.
hade feber och en jävla huvudvärk plus att näsan raaaaaaaaaaaaan.


så jag mådde inget bättre i onsdags morgon så jag ringde och sjuka mig.
och idag var jag hemma för att att förkylningen inte hade släppt och
att man bara hade jobbat mellan 7-1230.. ;)

nu mår jag bättre...
huvudvärken har släppt lika så febern.
fort lite förkyld men det rinner inte lika mycket iaf..


nu är jag hemma hos Tobias...
han hämta mig när han sluta idag. och sen har vi varit lite överallt.
kom nästan precis hem till han.

blir väl att kolla någon film sen skulle jag väl tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0