dålig

God morgon

jag är tydligen rätt dålig på att

uppdatera min blogg har jag märkt,

men har inte haft sån stor lust egentligen.

Har börjat skriva av mig i en bok ist som ligger

vid sängen.

Nu är det typ ett år sedan vi dejta,

dags att testa igen?!

jag har märkt att mina känslor finns tydligen kvar för dig.

fast du har behandlat mig som skit rent ut sagt.

men du har sagt att du skulle ändra på dig så vi får se hur det går med den saken...

snart åka till jobbet.

och sen ska jag ha utb :P

3 förhoppningsvis motiverande "tanter" på jobb ska jag lära.

lokalen är bokad i 2 timmar, hoppas dock inte att det behövs så länge.

nej dags att ta morgon ciggen


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin dag! :)

2010-10-06 @ 06:32:50
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0